Stronq główna

środa, 15 kwietnia 2015

TITLES BOOK TAG czyli TAG TYTUŁOWY!

Witajcie! 

Dzisiaj wracam z Tagiem, tym razem dotyczącym tytułów. Oczywiście dziękuje Julii za nominowanie mnie! 

 1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność?

 Hmm. To dość cieżkie pytanie.. Większość tytułów jakie znam nie są aż tak bardzo długie, ale myślę, że jeden z dłuższych to: "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa" 

2.Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

"To" Stephen King 

 3.Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.

"Upiory" Jo Nesbo: mimo, że ksiażka jest naprawdę świetna!

 4.Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę.

"Jej wszystkie życia" Kate Atkinson.

5. Najbardziej irytujący tytuł.

Hm.. Nie wiem szczerze mówiąc: raczej nie mam tak, że irytuje mnie tytuł ksiażki, ale bardzo często denerwują mnie złe tłumaczenia, które kompletnie nie mają sensu a tłumacz albo osoba za to odpowiedzialna powinna dawno zostać zwolniona! Wydaję mi się mimo wszystko że nie mam takiej książki :(

 6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz swój tytuł.

Wszystkie upiory jej życia to opowieści ze Starej Szafy hahah :3 
Nie da się tego zrobić dobrze!!


 To by było na tyle tym TAG. Nominowani to:



 

6 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi! Podoba mi się ten mix!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni mix tytułów! :D
    Oczywiście obserwuje bloga
    Pozdrawiam :)

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robiłem ten TAG. Jest krótki, ale bardzo fajny. Dobrze wyszedł Ci mix :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń