Stronq główna

niedziela, 31 maja 2015

Czytelnicze i filmowe podsumowanie Maja

Książki, które przeczytałam: 

  1. "Misery" Stephen King (recenzja)
  2. "Busem przez Świat: Ameryka za 8 dolarów" Karol Lewandowski (recenzja)
  3. "Przebudzenie" Stephen King (recenzja)
  4. "Mroczne Umysły" Alexandra Bracken (recenzja)
  5. "Sztuka Uwodzenia" Samantha Young (recenzja)
  6. "Chłopak Nikt" Allen Zadoff (recenzja)


Najlepsza z powyższych ksiażek okazała się być "Misery" Stephena Kinga. Ogólnie zaliczam ją do jednej z najlepszych książek jakie kiedykolwiek przeczytałam. 

Najgorszej nie ma. Reszta książek podobała mi się na innym poziomie, ale nadal były całkiem dobre. 


Filmy, które obejrzałam:
 
  1. "Klątwa Jessabelle" Horror (recenzja)
  2. "Diabelska Plansza Ouija" Horror (recenzja)
  3. "Jako w piekle tak i na ziemi" Horror (recenzja)
  4. "Uwiązani" Dramat (recenzja) 
Najlepszym filmem zdecydowanie była "Klątwa Jessabelle" podczas gdy najgorszym "Diabelska Plansza Ouija" na której strasznie się zawiodłam :(


Jakie sa wasze typy najlepszej i nagorszej książki w tym miesiącu? 

-M


13 komentarzy:

  1. "Diabelska Plansza Ouija" - ciągle mnie to rozwala, że jest on "horrorem" :D "Busem przez Świat: Ameryka za 8 dolarów" - zazdroszczę, że mogłaś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwi mnie, że Misery uważasz za tak świetną książkę, bo w mojej opinii to kawał dobrej literatury i pokaz klasy Kinga, z którą później różnie bywało... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Misery jest naprawdę książką, która można wznieśc na wyżyny :P King pokazał swój talent. Nigdy nie miała tak, że w połownie rozdziału musiałam przestać czytać bo robiło mi się nie dobrze.

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o książki, to całkiem nieźle, ale filmowo słabo. Tylko cztery filmy w miesiąc? :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety tak wyszło :( bardziej postaram się w czerwcu! :)

      Usuń
  4. No cóż, ja się wypowiedziałam w swoim podsumowaniu, jeśli chodzi o odp na Twoje pytanie, więc pewnie już ją znasz ^^
    Hm, niezły wynik ^^ Ostatnią książkę bym chętnie przeczytała ^^ A co do filmów.... Erm, ja obejrzałam aż 1, dzisiaj xd Udając gliniarzy - jeśli ktoś lubi głupie komedie, polecam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Przepraszam, że piszę teraz, ale jutro wyjeżdżam i nie będę miała przez 5 dni dostępu do internetu, a na moim blogu pojawi się 3.06 TAG, do którego Cię nominowałam. TAG jest mojego autorstwa, więc mam nadzieję, że weźmiesz udział i będziesz dobrze się bawić ☻
      Tak więc - nominowałam cię do Penguins of Madagascar TAG ^^

      Usuń
    2. Dziękuję ci bardzo. Na pewno wezmę udział :) miłego wyjazdu

      Usuń
  5. "Misery" podzielam, w końcu napisane przez króla horrorów ;)
    Moją najlepsza pozycją? hmm w sumie maj był ubogi czytelniczo bo tylko 4 pozycje, w tym jedną rozpoczęłam w maju i nadal czytam, jednak wiem że ta książka jest po prostu cudowna. A mowa o "Medicusie" Noaha Gordona zauroczył mnie w niej klimat który rozpoczyna się w jedenastowiecznej Anglii stopniowo przenosząc w inne odległe zakątki świata , cudowna przygoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są najlepsze. Dzięki nim razem z bohaterami przeżywamy przygody :3

      Usuń
  6. Ja do Kinga zraziłam się po Carrie, ale zapewne nie bez powodu zdobył takie uznanie, więc dam mu szansę ;) Dzięki tobie wiem już co przeczytać w pierwszej kolejności :D W maju najgorszą książką okazał się być Pan Tadeusz- cóż za zaskoczenie haha :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez niestety miała tą (nie) przyjemnośc czytać Pana Tadeusza, ale nie uwzględniałam go jako ksiażki tutaj, bo nie czytałam go z własnej woli. Musiałam :( I rzeczywiście, mi się tez nie podobał :(

      Usuń