Stronq główna

niedziela, 5 lipca 2015

TOP 15 filmów, które musisz obejrzeć choć raz w życiu #4

Witajcie!


Mamy nowy miesiąc co oznacza nowe TOP 15 filmów do obejrzenia dla Was :)  Jeśli macie jakieś sugestie, opinie czy pytanie: piszcie w komentarzach :) 


 
1. Nie opuszczaj mnie (2010)

"Kathy, Ruth i Tommy to przyjaciele, którzy dorastali w angielskiej szkole z internatem nazywanej Hailsham. Po latach ich drogi splatają się ponownie."

Film jest inny. Nie znajduję lepsze słowa by go określić. Opis absolutnie nie oddaje klimatu i emocji jakie towarzyszą widzowi podczas seansu. Polecam, jeśli lubicie klimaty lekko futurystyczne. 







2. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (2008) 

"Historia Benjamina Buttona, który zamiast starzeć się - młodniał."

Klasyka. Jeśli lubicie Brada Pitta, film jest totalnie dla was: nawet jeśli go nie lubicie, myślę, że warto się przemęczyć i obejrzeć. Film opowiada naprawdę ciekawą historię i mimo dość długiego czasu (ponad 2h) nie nudzi i nie dłuży się. Polecam!







3. Kronika Opętania (2012) 

"Em kupuje na wyprzedaży antyczną skrzynkę, która ma na nią niepokojący wpływ. Wkrótce okazuje się, że dziewczynka jest opętana przez dybuka, złośliwego ducha zmarłej osoby."

Trzymający w napięciu horror z polskim (!!) duchem w tle. Mnie mocno zaciekawił. No i zakończenie.. Jeśli lubicie takie klimaty, must watch! 







4. Opętanie Michaela Kinga (2014) 

"Po śmierci żony Michael postanawia nakręcić film, udowadniając, że religia, spirytyzm czy zjawiska paranormalne to nic więcej jak mit."

Film nakręcony jest jako paradokument, swoja drogą, jeden z lepszych jakie oglądałam (mimo krytycznych opinii innych ludzi) W tej kwestii, wiadomo, zależy co się komu podoba: mi się podobał i polecam Wam się z nim zapoznać. 
5. Ilu miałaś facetów? (2011) 


"Ally przeżywa kryzys - straciła pracę i jest samotna. Postanawia przy pomocy sąsiada odnaleźć wszystkich byłych chłopaków, by upewnić się, że dobrze zrobiła zostawiając ich."

Przyjemna, przewidywalna komedia romantyczna na wieczór, by polepszyć nastrój. 
6. Heartbreaker: Licencja na uwodzenie (2010) 

"Zawodowy uwodziciel Alex zostaje wynajęty, aby zapobiec ślubowi angielskiego milionera z francuską dziewczyną. "
Kolejna komedii romantyczna: śmieszna, prosta i przewidywalna, ale mimo to przyjemna i warta obejrzenia. Cóż więcej powiedzieć? 








7. Project X (2012) 

"Szalona impreza urodzinowa nastolatków widziana z perspektywy cyfrowych kamer."

Bardziej polecam go jako przestrogę, hah :) Pamiętajcie, jak robicie imprezę, nie zapraszajcie całej szkoły, liczącej ponad 1000 uczniów.. 
+ oczywiście fajny film, żeby obejrzeć ze znajomymi i pośmiać się. Lekki i głupkowaty, ale mimo to, zapada w pamięć.






 8. Nasza niania jest agentem (2010) 

"Opowiedziana z wielkim rozmachem, pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji komedia sensacyjna z szalonym Jackie Chanem to doskonała rozrywka dla całej rodziny."

Idealna dla fanów Jackiego! (ps. uwielbiam go) Lekka, świetna komedia sensacyjna dla całej rodziny albo na samotny wieczór. Polecam! 







 9. Turniej (2009) 

"Małe miasteczko staje się co siedem lat areną turnieju, w którym udział biorą najlepsi zawodowi zabójcy."

Krwawy, psychopatyczny i odrobinę obrzydliwy, ale takie bywa kino akcji.  Osobiście uważam, że jest całkiem dobry i jeśli ktoś lubi czasem obejrzeć coś mocniejszego, bez wahania poleciłam bym "Turniej". Nie nudzi i nie dłuży się!







 10. Dyktator (2012) 

"Historia dyktatora Aladeena, który podczas wizyty w Ameryce na własnej skórze doświadczy, co znaczy demokracja."
 
Dawno się tak nie śmiałam jak podczas ogladania "Dyktatora". Tak jak Borat i reszta była dość kiepska, tak tym razem im się udało! Polecam! 








 11. Nędznicy (2012) 

"Adaptacja musicalu na podstawie powieści Victora Hugo. Były więzień, Jean Valjean, dzięki pomocy biskupa zdobywa pozycję i zaczyna pomagać biednym, podczas gdy prześladuje go inspektor Javert."

Film naprawdę, naprawdę, dobry. Wiem, że wiele ludzi narzekało, że to musical, ale zaufajcie mi. Warto. !!!
12. Dom nad jeziorem (2006) 

"Kate i Alex odkrywają, że mieszkają w tym samym domu nad jeziorem, ale dzieli ich różnica dwóch lat. Komunikują się ze sobą za pomocą magicznej skrzynki pocztowej."

Niby o miłości a mimo to mało oklepany i dość innowacyjny. Podobało mi się przedstawienie całego świata: tajemnica, skrzynka, listy.. Polecam :D 
 







13. Duże dzieci (2010) 

"Piątka przyjaciół z dzieciństwa spędza razem ze swoimi rodzinami weekend w domku nad jeziorkiem. Podczas pobytu wracają do dawnych wspomnień i pokazują pociechom, jak się kiedyś bawiono."

Uwielbiam filmy z Adamem Sandlerem, dlatego też musiałam go obejrzeć. Mi się podobał. Taka a prosta komedia. 







14. Dom w głębi lasu (2012)

"Grupa hałaśliwych przyjaciół zostaje ściągnięta przez dwóch bogatych biznesmenów do zacisznego domku w lesie. Otoczenie jest pełne niebezpiecznych pułapek."

Klimatyczny, bez pomarańczowej krwi na każdej ścianie. Przyjemny na tyle, na ile horror może być przyjemny :)







  
15. Kocha, lubi, szanuje (2011) 

"Idealne życie Cala Weavera rozpada się, gdy dowiaduje się, że żona go zdradza. Po kilkudziesięciu latach znowu umawia się na randki. Pomaga mu w tym młody Jacob."

Kolejna przyjemna (bo inaczej ciężko to określić) komedia romantyczna, idealna na wieczór z ukochanym lub też do obejrzenia w samotności. Nie jest wymagająca od widza: akcja szybko się zmienia, jest dynamicznie, romantycznie ale nie do przesady. + Ryan Gosling- więcej nie trzeba dodawać. 
A wy co oglądaliście?

23 komentarze:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych filmów - jak widzę muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, chociaż w tym zestawieniu więcej jest zdecydowanie komedii, nie takich totalnie Must watch :D

      Usuń
  2. "Nie opuszczaj mnie" z pewnością obejrzę, bo gra tam moja ulubiona Keira Knightley. <3 (nie wiem jak mogłam przegapić film z jej udziałem :o)
    "Dom nad jeziorem" jest jednym z moich ulubionych filmów!
    O kilku filmach nie wiedziałam, ale wydają się być ciekawe, więc już wiem co będę robić wieczorami. :D

    Pozdrawiam serdecznie!  
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nędzników" to ja bym z chęcią przeczytał. :P A druga pozycja zdecydowanie konieczna do obejrzenia dla każdego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd sie przyznać, ale ja nigdy ich nie czytałam :( Jakoś mi nie po drodzę do nich :P I zgadzam się, druga pozycja obowiązkowa :D

      Usuń
  4. Nie znam żadnego z powyższych filmów, ale koniecznie chce obejrzeć ''Nie opuszczaj mnie', bo szalenie zaintrygowała mnie jego fabuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) jest zdecydowanie inny niż wszystkie :3

      Usuń
  5. Oglądałam większość z tych filmów:) "Nie opuszczaj mnie" to zdecydowanie najlepsza pozycja z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - wprost uwielbiam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) dlatego między innymi się tu znalazł :)

      Usuń
  7. Kiedyś słyszałam o filmie "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona", ale nie miałam jakoś chęci by go obejrzeć. Jestem jeszcze ciekawa "Dużych dzieci" a z tej listy oglądałam "Kronika opętania". Dobry horror.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "przypadek Benjamina.. " naprawdę mocno polecam. Warto poświęcić na niego czas :) co do "dużych dzieci" też warto :3 tylko oczywiście są filmy które warto zostawić ba potem a są też must watch :)

      Usuń
  8. Polecam Dyktatora, Duże dzieci, Project X Super śmieszne komedie ^^ Na pierwszym filmie byłam w kinie, a druga część Dużych dzieci też jest bomba - Sandler wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne co mnie zainteresowało to "Nie opuszczaj mnie". Może dziś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z filmów, które obejrzałam najbardziej przypadł mi do gustu Benajmin Button, ciekawa historia, opętania niestety nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam 11 i 12. Oba bardzo mi się podobały :) z chęcią zobaczę też 1, 3, 4. A ponieważ uwielbiam horrory to dziś chyba skorzystam z 4 :D

    Zapraszam na mini-book-review.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych filmów oglądałam tylko "Nędzników", i o matko, zakochałam się. Chętnie obejrzałabym to jeszcze raz! Natomiast reszta jakoś chwilowo nie wzbudza mojego zainteresowania ;)
    Biblioteczka Blanki - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałem i uwielbiam pierwsze dwa, więc resztę uznaję w ciemno, że też są świetne. Będę musiał wkrótce obejrzeć :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze gratuluję tego, że ułożyłaś listę. Nigdy nie podjąłbym się takiego wyzwania :) No chyba, że podzieliłbym to na gatunki i podgatunki filmowe. CO do samej listy fajnie, że mimo wszystko sięgasz zarówno po komedie i horrory ("Dom w głębi lasu" to jedno z ciekawszych filmowych odkryć). Oczywiście hejtuje kilka tytułów na tejże liście, a "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" uważam za najgorszy film Davida FInchera :) Po inne filmowe inspiracje zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Nędznicy", jak i wszystkie filmy Davida Finchera należą do moich ulubionych <3
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń