Stronq główna

niedziela, 30 sierpnia 2015

Celebrity Book TAG






















1. Emma Watson: książka z piękną kick-assową, bohaterką


Gin jest jedną z najostrzejszych kobiecych bohaterek jakie znam :) 












2. Theo Rossi: książka z najgorętszym męskim bohaterem
















3. Brangelina: ulubiona para literacka


Z par "romantycznych" najbardziej lubię Eleonorę i Parka. Są prawdziwi. To mi się w nich podoba. Nie udają. Są jacy są. 












4. Shailene Woodly: niedawno odkryty autor, którego pokochałeś


Z Remigiuszem Mrozem znamy się od niedawna, ale już wiem, że jego książki mogę kupić w ciemno. Styl ma świetny i fabułę zawsze ciekawą!











5. Josh Huterson: ulubiona krótka książka


Dająca do myślenia, egzystencjalna książka, która jest idealna na jeden nudny wieczór. Bardzo dobrze ją wspominam :) 











6. Dwayne Johnson: ulubiona gruba książka


Świetny kryminał na podstawie serialu (i jego duńskiej wersji) Dopiero na ostatniej stronie dowiadujemy się co naprawdę się stało. Polecam!












7. Leonardo DiCaprio: książka z najsmutniejszą śmiercią


Książka sama w sobie nie jest smutna, ale śmierć jednego z bohaterów owszem. Choć wiem, że to mały spoiler, musiałam ją tu umieścić.











8. Kristen Steward: najnudniejsza książka


Być może coś ze mną jest nie tak, ale nie mogę zmęczyć tej książki. Dosłownie.. Zaczęłam ją ponad miesiąc temu i zatrzymałam się po 200 stronach męczarni. Nie wiem.. Przecież podobno jest dobra... 











9. Ian Somerhalder: najbardziej przesłodzona książka


Wiem, że cała seria ma tysiące wielbicielek, aczkolwiek dla mnie jest to jedna z najbardziej przesłodzonych, nierealistycznych i naiwnych książek jakie czytałam. Wybaczcie :)











10. Jennifer Lawrence: książka idealna lub seria


Uwielbiam! Jest idealna. 



















Nominuję: 


7 komentarzy:

  1. No, widzę, że tydzień tagów jeszcze się nie skończył :P Ale fajnie, minimalistycznie Ci to wyszło :D Podoba mi się ten Tag. Niektóre przyporządkowanie aktorów do pytań spowodowały, że śmiechłem :) Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze się nie skończył.. I ciągle nowe nominacje lecą :( Cieszyć sie czy płakać ? :P

      Usuń
  2. Mnie osobiście Eleonora&Park podobała się najbardziej na samym początku. Ale gdy już zaczęli ze sobą chodzić myślałam, że zwymiotuje tęczą :'(

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, kocham "Cmętarz zwieżąt" <3 Zaciekawiłaś mnie kilkoma tytułami, muszę się czegoś więcej o nich dowiedzieć. No i nie powinnaś przepraszać za to, że nie podobają Ci się popularne w ostatnim czasie książki - w końcu wszyscy mamy odmienny gust i moim zdaniem to fajne, że nie podążasz za modą, bo mam czasem wrażenie, że roi się od osób, które specjalnie czytają i zachwycają się czymś tylko po to, by mieć czym się podniecać ze znajomymi: takie wrażenie odniosłam m.in. przy "Gwiazd naszych wina" :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące, wiesz?
    Chyba pierwszy raz w życiu ktoś mnie nominował do tagu - i serdecznie za to dziękuję! Niemniej wcześniej wątpliłam w ideę takich postów. Dzięki Tobie uwierzyłam w jej przesłanie. Po pierwsze, to fajna zabawa, a po drugie, jeśli ktoś szuka konkretnie jakiejś tematyki albo elementu w książce, to w ten sposób może szybko odszukać interesującą go książkę.
    Tylko kto to jest Shailene Woodly? Muszę zgooglować. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie :D Czekam na Twoją odpowiedz :)

      Usuń
    2. To się obie cieszymy, wery najs. Jeszcze troszkę musisz poczekać. ;)

      Usuń