Stronq główna

czwartek, 27 sierpnia 2015

#SummertimeMadnessBookTAG

Witajcie! 


W tym tygodniu oficjalnie ogłaszam tydzień TAGów. Zostałam nominowana przez Rude Recenzuje do kolejnego z nich! 

Tym razem jest to Summertime Madness Book Tag.  
Za nominację oczywiście serdecznie dziękuje i postaram się jak najlepiej odpowiedzieć na pytania :) Pozdrawiam! 

























PYTANIA:

1. Pokaż letnią okładkę.

Zawsze kojarzy mi się z najlepszymi wakacjami :) 

2. Książkowe miejsce idealne na wakacje 

Ciężko stwierdzić. Chyba każde miejsce jest dobre. Jak najbardziej USA ale też i Polska. Nie jestem wybredna :) 

3. Książka, którą zabierzesz w wakacyjną podróż 

Na pewno jakiś dobry kryminał. Jaki? Tego jeszcze nie wiem. A może coś Kinga? Nie wiem. Wakacje dopiero mam za rok!

4. Jaką książkę wybierzesz na poprawę humoru? 

Zdecydowanie "Ameryka za 8 dollarów" jest książka mega pozytywną i motywującą do działania. Drugą taką to chyba "Kasacja" Mroza. Mimo, że nie jest to komedia, niesamowicie dobrze się przy niej bawiłam :) 

5. Siedzisz na plaży, który bohater książkowy Ci towarzyszy? 

Nie mam pojęcia. Każdy? Chyłka! Z nią bym się dogadała. :) 

6. Który bohater książkowy pomoże Ci w wyborze smaku lodów?

Po pierwsze czemu miałby mi pomagać? Kocham sorbet malinowy i czekoladowe lody! 


Do tagu nominuję: 

11 komentarzy:

  1. Sorbety <3 Omomom, jem o każdej porze roku! :D Są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo tagów ostatnio u Ciebie! Fajne, letnie pytanka, podoba mi się :) Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o dobry kryminał na polecam trylogię "Millennium". Widzę, że masz w pozycjach do przeczytania na lubimyczytac, więc polecam jak najbardziej, moja ulubiona seria kryminalna;)
    Albo "Naśladowcę" Erici Spindler;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaopatrzylam się o pierwszą.część Millenium i będę czytać na dniach :) co do drugiej książki to nie kojarzę, ale zaraz sprawdzę :)

      Usuń
  4. Świetny TAG! ;) Tak, rób kolejne, aby przypominać mi, że ja także muszę spiąć pośladki i zabrać się za moje zaległe nominacje ;P
    Czy tylko ja nie wielbię ponad wszystko lodów czekoladowych?
    No to widzę kolejną książkę dla siebie- "Ameryka za 8 dolarów'. Brzmi naprawdę zachęcająco ;)

    Pozdrawiam,
    Czytelnicze turbulencje- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem.. Może nie jesteś jedyna ale na pewno wyjątkiem od reguły :)
      Co do książki polecam serdecznie. Lekka, pozytywną i mega motywująca do działa. Dzięki niej uwierzyłam że wszystko jest możliwe :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym tagu, ale wydaje się bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem, że tagi się raczej chwiali, ale ten sam pomysł jakoś mi nie od końca się podoba - jest taki... nijaki. Pytania są dość sztampowe, nudne i niekonieczne sensowne. Wystarczy spojrzeć na punkt 2 - książkowe, czyli to, które było gdzieś "w fabule", czy chodzi o miejsce, gdzie fajnie by się czytało?
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, czasem są lepsze i gorsze pytania. Myślę ze też warto zaufać sobie, jak Ty rozumiesz pytanie a nie co autor miał na myśli.

      Usuń