Stronq główna

piątek, 4 grudnia 2015

Moje ulubione, świąteczne filmy! #TAG

Święta zbliżają się do nas już wielkimi krokami. 


Wszędzie możemy obserwować piękne dekoracje i szał świątecznych zakupów. Osobiście, prezenty już prawie kupiłam, zostało jeszcze ich zapakowanie. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam swoje ulubione świąteczne filmy, a przy okazji zaprosić wszystkich chętnych do zabawy i umieszczenie tego na swoim blogu :) 







1. Śnięty Mikołaj 3: Uciekający Mikołaj



2. Love Actually (To właśnie miłość) 


3. Opowieść Wigilijna (2009)



4. Za jakie grzechy



5. Święta Last Minute






Oczywiście, każdy ma inny gust. Nie wymieniłam Kevina z prostej przyczyny: Kevina każdy z nas zna na pamięć i ogląda co święta, bo tylko on leci :) Jest wiele świetnych komedii dla calej rodziny o świątecznej tematyce :) 

Jestem mega ciekawa jakie filmy Wy mi polecacie na święta? Jeśli chcecie wykonać TAG na swoim blogu, droga wolna :D Linkujcie na dole swoje blogi, a na pewno wpadne :) 











11 komentarzy:

  1. Szczerze to nie przepadam za świątecznymi filmami. Są one dla mnie... no nie wiem, po prostu nie. Za to uwielbiam książki, których akcja dzieje się w grudniu... oj tak. To wręcz uwielbiam.
    Zapraszam do siebie, na recenzję dwóch części "Francuskiego Szyku!", gdzie jedną masz szansę wygrać, jeśli do dziś do końca dnia odpowiesz na jedno pytanie. Więcej informacji w nowym poście.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, chyba jestem do tyłu z filmami świątecznymi. :P Może dlatego, że głównie oglądałem "Kevina" i lubiłem też dosadne wersje "Opowieści wigilijnej".

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejszy w świętach jest... Okres przed świętami! Przynajmniej ja tak uważam :D Oczywiście średnio mam ochotę biegać ze ścierką i mopem, podczas gdy mama dyszy mi w kark, żebym sprzątała wszystko na błysk, niemniej uwielbiam chodzić po świąteczne zakupy, wybierać prezenty, dekorować pokój... To wszystko ma niepowtarzalną atmosferę. Co do filmów, to nie mam jakichś ulubieńców - zwykle oglądam to, co puszczają w tv :) Ale koniecznie muszę nadrobić wreszcie Love Actually!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętak last minute to klasyk. Chyba mój ulubiony film z tego gatunku
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    wwww.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie dotarło do mnie, że najwyższa pora zacząć wprowadzać się w świąteczny nastrój poprzez tego typu filmy... Fajne propozycje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "To właśnie miłość" i "Święta Las Minute" :D Te filmy wprowadzają w niesamowity, świąteczny nastrój. <3 :) Koniecznie muszę obejrzeć pozostałe z Twojej listy. :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa znam, pozostałe trzy warto rozważyć! Nie ma to jak Dziewucha, film, taca słodyczy i mandarynek, ciepłe sweterki, przytulaski i inne takie... pierdoły :D

    Ja lubię wprowadzać się w klimat okołoświąteczny przy pomocy animacji! Np. Świąteczne Skarby Kaczora Donalda czy (mniej christmasowe, ale jest snow) Krainy Lodu! W tym roku też se sprawie jakieś DVD, a co!

    Pozdrawiam!
    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwilowo nie pamiętam jakiś dobrych filmów świątecznych. Oczywiście, uwielbiam "To właśnie miłość" <3 Ewentualnie "Nightmare before christmas", jeżeli nie widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie Kevin sam w domu? Przecież to tradycja świąteczna, seans obowiązkowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, kocham Opowieść! A resztę muszę obejrzeć ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię Kevina, to nic, że co roku się ogląda, ale to tradycja :)

    OdpowiedzUsuń