Stronq główna

sobota, 23 maja 2015

Premiery kinowe maj/czerwiec 2015!

Co ciekawego proponują nam kina na przełomie Maja i Czerwca 2015?

Jest to zestawienie najciekawszych, moim zdaniem, filmów, które weszły do kin lub dopiero co się w nich pojawią. 


 WIEK ADALINE:

Premiera: 15 maja 2015
Produkcja: USA
Gatunek: Melodramat 

Opis: Historia urodzonej na początku XX wieku młodej kobiety, która wskutek wypadku przestaje się starzeć. Gdy poznaje mężczyznę, zaczyna rozważać wyjawienie sekretu swojej nieśmiertelności.










  
POLTERGEIST:

Premiera: 29 maja 2015
Produkcja: USA
Gatunek: Horror

Opis: Podmiejski dom rodziny Bowenów opanowują złe duchy. Po zniknięciu córki domownicy jednoczą siły, by ją odzyskać.  











 KRAINA JUTRA: 

Premiera: 29 maja 2015
Produkcja: USA
Gatunek: Sci-Fi

Opis: Rozczarowany życiem Frank oraz inteligentna nastolatka Casey wyruszają na niebezpieczną misję, której celem jest odkrycie tajemnicy miejsca zagubionego w czasie i przestrzeni. 












NAJDŁUŻSZA PODRÓŻ: 

Premiera: 15 czerwca 2015
Produkcja: USA
Gatunek: Dramat


Opis: Losy dwóch par, które dzielą lata doświadczeń. Ich historie zbiegają się w nieoczekiwanym momencie.











PITCH PERFECT 2 

Premiera:15 maja 2015
Produkcja: USA
Gatunek: Komedia, Muzyczny


Opis: Zespół a cappella - The Bellas przystępuje do międzynarodowego konkursu, w którym nigdy nie wygrała grupa z Ameryki. 











 A Wy co chcecie obejrzeć? Ja z pewnością Wiek Adaline i Poltergeist :)
 

17 komentarzy:

  1. Cóż, ja jeszcze z majowych premier to Avengersów 2 ^^
    Ale ogólnie nie oglądam dużo filmów, głównie to mój chłopak wybiera, a on jest fanem A. Sandlera ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandler jest świetnym aktorem :P Sama przyjemność go oglądać. Twój chłopak na dobry gust :P

      Usuń
  2. "Wiek Adaline" chętnie bym obejrzała ^^ Zapowiada się intrygująco, a mam w domu kilka takich płaczków, które kochają melodramaty i z pewnością by się ze mną na seans wybrały ;))
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, ja co prawda "płaczków" w domu nie mam za bardzo i sama do takich nie należę, ale staram się nie ograniczać do jednego czy dwóch gatunków filmowych: dobry dramat nie jest zły!

      Usuń
  3. Zastanawiam się, czy nie iść do kina na "Wiek Adaline". Ta pozycja najbardziej mnie ciekawi z wyżej wymienionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie.szczerze mówiąc też, ale inne wydają się być rownie dobre.

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa "Wieku Adaline", a "Najdłuższą podróż" właśnie mam zamiar czytać (jak tylko skończę czytać "Na gorącym uczynku" Cobena) , więc film też pewnie obejrzę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To napisz mi potem jak podobała Ci się ksiażka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wiek Adaline", słyszałam, że dobry, chyba wybiorę się w najbliższym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam. Stąd tez moja wielka chęć by obejrzeć ten film w miare jak najszybciej dam radę.

      Usuń
  7. Nie mogę doczekać sie ekranizacji "Najdłuższej podróży" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie słyszałam nigdy o tej książce, ale może i dobrze. W sumie to jestem jej ciekawa :D

      Może przeczytam przed obejrzeniem?

      Usuń
  8. Za "Wiek Adaline" mogę poręczyć, że film jest świetny :D Na "Krainę jutra" się wybiorę, a na "Poltergeista" nikt nie chce ze mną iść :( Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem, że mało osób jest chętnych, gdy rzucę hasło: "Idziemy na fajny, nowy hororr?"
      A szkoda.. :(

      Usuń
  9. Bardzo chciałabym obejrzeć "Wiek Adaline",ale nie mam czasu żeby wybrać się do kina :-/
    Będę musiała poczekać i obejrzeć online.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje jakoś w następnym tygodniu, ewentualnie w jeszcze następnym, ale na bank pójde na to do kina :D MUSZĘ!!

      Usuń
  10. Zdecydowanie "Najdłuższa podróż", na pewno obejrzę. Cieszę się, że też jesteś kinomaniaczką.
    Dzięki za odwiedziny, u Ciebie też zostaję na stałe ;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń