Stronq główna

niedziela, 7 czerwca 2015

Celebrity Book Tag!

Dziękuje bardzo Ani D  za nominację do TAGU! 

Słysząc celebryta od razu myślimy o gwiazdach Hollywood. W dzisiejszym TAGU głownym zadaniem jest dopasowanie bohatera lub parę do danej gwiazdy filmowej. Myślę, że to całkiem fajny i innowacyjny pomysł. Zapraszam!




1. Emma Waston: książka z piekną, kick-ass bohaterką

Gin z "Ukąszenia Pająka" (klik)

Jest dla mnie jedną z najlepszych bohaterek jeśli chodzi o skopanie komuś tyłka! *upss* 
Jeśli nie czytaliście, musicie koniecznie to nadrobić!


2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem.


Hm.. od dawna nie patrze na bohaterów książkowych w ten sposób, bardziej skupiając sie na jego osobowiści i ewentualnych problemach psychologicznych, ale pamietam książkę: "Demony: Pokusa", gdzie wystepujący w roli głównej diabełek był całkiem całkiem. Czytałam ją bardzo dawno temu, ale nadal co nieco pamietam :) 

  
3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pitt) - ulubiona literacka para.

  • Eleonora i Park jeśli chodzi o bohaterów z wątkiem miłosnym.

  • Jamie i Charlie Jacobs "Przebudzenie" S. King. 

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałam.


Chyba nie ma takiego.. Ostatnio nikt za bardzo mnie podbił mojego serca.. Także, wstrzymuję się od głosu, ale jesli się takowy pojawi, na pewno powiem :D 

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka ksiazka

Zdecydowanie "Oskar i Pani Róża" jak i obowiązkowa, ksiażka, która KAŻDY powinien przeczytać, gdyż niesie ze soba tyle wspaniałej historii i wiedzy: "Mały Książe" 


 6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.

"Jej wszystkie życia" Atkinson, chociaz nie jest tak bardzo gruba jak na przykład "To" czy "Bastion" S. Kinga, które na pewno przeczytam w te wakację (obydwie ponad 1000 stron!) 


7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.
  • "Wierna" (3 część Niezgodnej)
  •  "Oskar i Pani Róża"  
  • "Gwiazd naszych wina". 
Jest sporo ksiaże, gdzie śmierć jest przykra, nawet bardzo. Mimo to, czasami sama uważam, że śmierć bohatera to idealne zakończenie książki. (nie zawsze!!) 

8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka.
"50 Twarzy Greya" E.L. James, "Pan Tadeusz" A. Mickiewicz, "Zapomnianie" Cat Patric i wiele wiele innych..

9. Ian Somerhalder- książka przesłodzona.

Cała seria Rywalki jak i cała seria Oddechy, której z powodu przesłodzenia nie skończyłam i nie zamierzam nawet!

10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria.

Nie ma książek idealnych. Każdy ma inny gust i lubi coś innego, także nie mam ksiazki idealnej. Bardzo lubię za to: 

  • Ukąszenie Pająka
  • Przebudzenie (King)
  • Nevermore: Kruk (bardzo mroczny, gotycki romans, nie jest idealny, ale lepsze cos takiego niż za słodkie dziadostwo) 
  •  Misery (King) 
  • Pan Mercedes (King)
  • Seria Dochodzenie (The Killing)


NOMINUJĘ WSZYSTKICH, KTÓRZY MAJĄ OCHOTĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM TAGU!

4 komentarze:

  1. Dopiero jakoś pod koniec zakumałem o co w tym tagu chodzi i zacząłem czytać go na nowo :D Ogólnie bardzo fajny pomysł, ciekawie zrobione, ale nie kojarzę większości książek, które podałaś... Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Szybka jesteś. Ledwo co cię nominowałam, a ty już to wykonałaś :)
    "To" S. Kinga- z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem nie miałabym czasu.. Niestety, czeka mnie pracowity tydzień.. :( Nie wiem czy bede miała siłę na to, żeby pisać i odpowiadać..

      Usuń
  3. Hm, czytałam Demony i fakt.... Był sexy ♥
    Kinga jeszcze nie przyswoiłam, ale mam w planach.

    OdpowiedzUsuń