Stronq główna

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Może napad na bank? Film "Miasto złodziei"

Cześć!

Doug razem z kolegami tworzą gang, który w maskach napada na banki i je okrada. Jednego razu jeden z mężczyzn zabiera młodą kobiete jako zakładniczkę, która przez przypadek zauważyła coś, czego nie powinna. Złodzieje wypuszczają ją wolno zastraszając tylko, że ma nic nie mówić policji. Traf chce, że dziewczyna zaczyna zakochiwiać się a Dougu, nie majac pojęcia, kim jest i czym się zajmuje. 

"Miasto złodziei" jest filmem wyreżyserowanym przez Bena Afflecka, który także odgrywa w nim jedną z głównych ról (Doug)
Akcja jest bardzo szybka i dobrze wyjaśniona. Wszystko kręci się wokół kryminalnych, dobrze dogranych wątków, które nadają całości tajemniczości i klimatu. Musze przyznać, że znalazłam go przez przypadek, kiedy szukałam jakiegoś dobrego filmu do obejrzenie na wieczór. Lubię kino akcji więc pomyślałam, że będzie miła odskocznią. Film okazał się być naprawde bardzo przyjemny i pomimo zmeczenia ogladało mi sie go naprawdę dobrze. 

Reasumując: "Miasto złodziei" opowiada historię z jednej strony przerwidywalną i logiczną, ale z drugiej strony nie. Bardzo podobało mi sie prowadzenie watków i realizm, którego zdecydowanie brakuje w większości filmów akcji. Ben Affleck sprawdził się świetnie: jako aktor i reżyser wykonał kawał dobrej roboty, utrzymujac film cały czas w klimacie kryminału a na dodatek zapewniajac widzowi świetne, nieprzewidywalne zakończenie, idealnie dopasowane do całej produkcji!

"Miasto złodziei" 9/10
-M

3 komentarze:

  1. Podoba mi się. Dodane na listę filmów do obejrzenia :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś filmy z Benem nie przypadają mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń