Stronq główna

poniedziałek, 8 czerwca 2015

TOP 15 filmów, które musisz obejrzeć choć raz w życiu #3


 Jak co miesiąc wracam z propozycjami 15 filmów, które uważam za warte poświęcania godziny lub dwóch ze swojego życia. 

Oczywiście, czujcie sie zobowiązani do komentowania i wyrażanie swoich opinii. 

Jeśli sie nie zgadzacie napiszcie. Jeśli sie zgadzacie, tez napiszcie! 



1. Bezpieczna przystań (2013)


"Młoda dziewczyna przyjeżdża do małego miasteczka, gdzie odnajduje swoją drugą połówkę."
Film jest bardzo "smaczny". Nie jest ckliwy ani nie ma w nim niczego zbyt wiele. Powiedziałabym, że jeden z moich ulubionych melodramatów właśnie dlatego, że nie jest moim zdaniem przekombinowany. Wydaję sie być bardzo realny i prawdz









2. Family Man (2000)


"Samotny biznesmen budzi się pewnego dnia jako ojciec i mąż. Bezskutecznie stara się wrócić do swojego wcześniejszego życia."
"Family Man" pokazuje nam, że czasami pieniądze nie dadza nam szczęścia i poczucia spełnienia. Owszem, będzie nas stać na wiele, ale sa rzeczy, jak na przykład rodzina, których nie kupimy za pięniądze.













3. P.S. Kocham Cię (2007)


"Po tragicznej śmierci męża Holly nie może dojść do siebie. Wszystko zmienia się, gdy kobieta znajduje zaadresowane do niej listy od ukochanego."

Ten film jest już dużo bardziej emocjonalny, ale mimo wszystko podobał mi się. Historia opowiadziane w ciekawy sposób. Nie sposób go nie polubić.









4. Gangster Squad (2013)


"Kilku policjantów z tajnego oddziału policji walczy z najniebezpieczniejszym szefem mafii w Los Angeles."

Świetny klimat, stroję, reżyseria, kwestie. Akcja dzieje sie szybko. Nie jest absulutnie nudno i monotonnie. Bardzo pozytywny film przenoszący nas do innego świata. Polecam!









5. Miasto Aniołów (1998)



"Anioł Seth zakochuje się w Maggie, która właśnie straciła pacjenta na stole operacyjnym."
Nie wiem czy film lubię przez treść czy świetna grę aktorską. Nicolas Cage jest niesamowity w tym filmie. Bardzo fajnie zostało przestawione Niebo/ Ziemia oraz Anioły. Ogólnie, musicie go obejrzeć. Jest wart.









6. Szepty (2011)


"Florence, która zajmuje się demaskowaniem fałszywych spirytystów, dostaje zadanie, by wyjaśnić tajemniczą śmierć dziecka w internacie dla chłopców"

Dreszcze przy tym filmie GWARANTOWANE. Jest niesamowicie psychologiczny: niby nic sie nie dzieje a trzyma w napięciu i zmusza nas do wypatrywania czegoś za rogiem i w każdym ciemniejszym miejscu ekranu. Klimat jest fenomenalny!







7. Oświadczyny po irlandzku (2010)


"Amerykanka Anna wyrusza do Irlandii, gdzie przebywa jej chłopak, aby wykorzystując tamtejszą tradycję, 29 lutego oświadczyć się swojemu wybrańcowi."
Pozytywny, przepełniony zabawnymi scenami i w bardzo fajny sposób ugryziony temat. Przy okazji lekki, ale nie tak do końca szablonowy, mimo, że przewidywalny. Mi sie podobał :)









8. Prawo Bronxu (1993)


"Chłopak zapewnia sobie sympatię i szacunek gangstera, nie wydając go policji. Powoli wchodzi w świat przestępczy, co nie podoba się jego ojcu."
Oj, ten film zrobił na mnie duże wrażenie. Bardzo lubię filmy o gangsterach, jakiś złodziejach, mordercach, akcjach potejamnych, prohibicja i tego typu sprawy. Ten film jednak różni sie od nich o wiele. Jest głębszy. Dużo, dużo głębszy. Polecam go obejrzeć gdy będzie w bardzo filozoficznym nastroju.






9. Szefowie Wrogowie (2011)


"Każdy z trzech przyjaciół ma szefa, którego nienawidzi. Wspólnie postanawiają ich wyeliminować."
Śmieszna komedia, może momentami troszkę żenująca, ale ogólnie naprawdę idealna na niedzielny czy sobotni wieczór z przyjaciółki i miska czegokolwiek!











10. Sinister (2012)


"Autor powieści kryminalnych po przeprowadzce znajduje na strychu projektor ze starymi taśmami. Oglądając materiały, odkrywa szokującą prawdę o nowym domu i jego poprzednich mieszkańcach."
Klimat. Dreszcze. Strach. Krew. Zagadka. Po prostu jest świetny. Jeden z moich ulubionych horrorów!










11. Prawo zemsty (2009)


"Kiedy żona i córka Clyde'a Sheltona zostają brutalnie zamordowane, a ich zabójca unika kary, bohater przygotowuje plan zemsty nie tylko na oprawcach, ale i wymiarze sprawiedliwości."
Idealny. Nieprzewidywalny. Tajemniczy i trzymajacy w napięciu film akcji. Momentami obrzydliwy, ale i tak, opłaca się poświecić na niego czas! 

Gwarantuje!







12. Ten niezręczny moment (2014)

"Trzech najlepszych przyjaciół dopada refleksja na temat spraw sercowych."
Macie czasami ochotę na coś lżejszego? Ten film idealnie sie nada. Nie jest wymagajacy, po prostu dotrzymuje nam towarzystwa, czasami bawi, czasami żenuje, ale koniec końców dobrze się bawiłam oglądając go. Dlatego go polecam.











13. Wrota do piekieł (2009)

"Christine odmawia pomocy starej Cygance, która rzuca na dziewczynę klątwę."

Mimo, że ma niską notę na filmwebie, mi sie podobał. Trochę voodoo dla chętnych. Magia, demony. Całkiem przyjemny horror. Nie jest obleśny poza jedną, no może dwoma scenami z całego filmu.









 
14. Two Night Stand (2014)

 "Po przypadkowo spędzonej nocy dwoje nieznajomych zostaje uwięzionych w mieszkaniu na Brooklynie przez szalejącą śnieżycę."

Przyjemna, lekka, komedia romatyczna, troszkę inna niż wszystkie. Nie jest typowa bo nasi bohaterowie spotykaja się w trochę innych okolicznościach i ich miłośc przeplata się z przygodami. Polecam :D








15. Wanted: Ścigani (2008)

"Sfrustrowany pracownik biura dostaje szansę na lepsze życie. Decyduje się dołączyć do bractwa elitarnych zabójców, którego członkiem był jego zaginiony ojciec."

Akcja na najwyższym poziomie. Trzyma w napieciu i ta końcówka! Po prostu cudo! 
Musicie obejrzeć, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście!!








Które filmy Was zainteresowały i zamierzacie obejrzec, a których nie? 

Komentujcie i zapraszam na fanpage na FB do którego link znajduję na na pasku po prawej stronie ----->

20 komentarzy:

  1. Jeja, nie widziałem ani jednego z podanych. Co się ze mną dzieje? Wstyd! Ale "Szepty" od jakiegoś czasu widnieją na mojej liście do obejrzenia, więc chociaż coś... Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić :D A szepty są świetne.. naprawdę klimat mają taki że ho ho :)

      Usuń
  2. Trochę tych filmów jest :) Szefowie wrogowie - bardzo fajna komedia. Ps.Kocham Cię -jak dla mnie film jest porażką, przynajmniej w porównaniu z książką. Bezpieczna przystań - świetny film, jeden z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam ksiażki "P.S. Kocham Cię" dlatego nie mam do czego porównać.. Zazwyczaj tak jest, że ekranizacja nie jest do konca dobra po przeczytaniu i porównaniu z książką :(

      Usuń
  3. Z całego zestawienia widziałam jedynie "Szepty" i "Wanted: Ścigani"- filmy bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam tylko "P.S. Kocham Cię" i film bardzo mi się podobał. Aktorka wcielająca się w rolę Holly jest g e n i a l n a. Ach! Widziałam jeszcze "Oświadczyny po irlandzku", ale nie skojarzyłam tytułu, bo oglądałam od pewnego momentu (leciało w telewizji, haha ^^). Bardzo przyjemny film.
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Jest lekki i przyjemny i nie do wyrzygania (przepraszam za słownictwo, ale to określenie najbardziej pasuje do wyrażenia tego co mam na myśli haha)

      Usuń
  5. Również polecam "Szepty" oraz "Wanted".

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "Oświadczyny po irlandzku"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze żadnego nie widziałam :( Mam, co nadrabiać !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tylko 3 i 7

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Sinister" - bardzo dobry i niezwykle klimatyczny film z uzależniającą ścieżką dźwiękową. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie posty są super, bo często mam tak, że nie mam co oglądać, a nie potrafię sobie przypomnieć żadnego tytułu interesującego filmu. Dzięki Tobie na pewno zerknę na "Bezpieczną przystań" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez czesto nie wiem co obejrzeć albo nie moge sobie czegos przypomnieć, własnie wtedy takie spisy filmów mnie ratuja :)

      Usuń
  11. Nie oglądałam wymienionych filmów, aczkolwiek czytałam Bezpieczną przystań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miasto Aniołów bardzo lubię i bardzo miło wspominam :) Zwłaszcza tekst o gruszce ;)
    cena z gruszkami. Seth i Maggie wybierają na targu owoce. Gdy Maggie je gruszkę,
    Seth pyta:
    - Jaka ona jest? Jak smakuje? Opisz ją jak Hemingway.
    - Smakuje jak... gruszka. Nie wiesz, jak smakuje gruszka?
    - Nie wiem jak smakuje tobie.
    - Jest słodka, soczysta, delikatna i ziarnista jak cukier w ustach. Jak mi poszło?
    - Wspaniale.
    Motyw gruszek spina również cały film (toczące się na końcu po drodze owoce...).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję się dziwnie, bo nigdy wcześniej nie słyszałam o żadnym z nich, no może pomijając "P. S. Kocham Cię" :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby czuć się dziwnie :D Jak poczujesz potrzebe obejrzenia czegoś, zapraszam ponownie do mnie :D jest z czego wybierać :D

      Usuń