Stronq główna

wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie czerwca!


CZEŚĆ!


Jako, że dzisiaj mamy (już) 30 czerwca, czas na szybkie podsumowanie miesiąca :) 

Przeczytałam: 

"Cmętarz Zwieżąt" Stephen King -> recenzja tutaj 
" Moja ukochana zmora" Anna Sokalska -> recenzja tutaj 

Wiele mówić nie muszę. King jak zwykle mnie na zawiódł, podczas gdy "Zmora.." tak. 

 Obejrzałam: 

"The Social Network" -> recenzja
"Jobs" -> recenzja
"Wiek Adaline" -> recenzja
"Montage of Heck" (biografia Kurta Cobaina) -> recenzja
"Miasto Złodziei" -> recenzja
"Gangster" -> recenzja
"Mr. Nobody" -> recenzja
"Prawnik z Lincolna" -> recenzja
"Donnie Darko" -> recenzja 

Czerwiec jak widać był filmowym miesiącem a w dodatku w większości świetnych filmów. 
Ciężko jest wybrać jeden najlepszy, ponieważ spośród mojego zestawienia conajmniej 3 filmy oceniam 9-10/10. Najbardziej moje serce podbiły: "Donnie Darko", "Gangster" i "Mr. Nobody". 

Zdecydowanie najgorszy okazał się być "Jobs", a szkoda, zawiodłam się odrobinkę, no ale takie to już jest życie. 


Dodatkowo oczywiście przybyło osób obserwujących: teraz jest Was już 40! Wow.. Niedawno było 15.. Potem nagle 30.. Może do grudnia dobijemy do setki? 

 
Słowami pożegnania powiem jeszcze, że czerwiec był dla mnie miesiącem-wyzwaniem. Dużo rzeczy się działo: miedzy innymi ukończyłam kurs na wychowawcę kolonijnego! Nie miałam za dużo czasu wolnego, co zdecydowanie przełożyło się na czytanie.. Oczy same kleiły się i zamykały.. 

Tak czy inaczej, dziękuje za każdy komentarz, każdą opinię, każde wejście (a było ich w sumie ponad 1700) 


Przypominam o Fanpage'u na FB: klik

  I życzę Wam wszystkim niesamowitych wakacji, odpoczynku i przygód na miarę waszych ulubionych bohaterów książkowych!  

Dziękuje i zostańcie ze mną ile tylko chcecie :D  

8 komentarzy:

  1. Hej, zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji na moim blogu ^^ Mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    I gratuluję wyników - King pisze raczej grube książki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta była dosc krótka :) dziękuje, na pewno odpowiem :)

      Usuń
  2. Wstyd się przyznać ale nie przeczytałam jeszcze żadnej książki napisanej przez Kinga.
    Gratuluję ukończenia kursu na wychowawcę kolonijnego! :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Koniecznie musisz nadrobić :D Polecam coś lekkiego na początek :D Nie koniecznie horror :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Sporo filmów w stosunku co do książek - u mnie wyglądało by to odwrotnie, strasznie mało filmów niestety oglądam... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to filmów dużo oglądam wieczorami.. Na dobranoc.

      Usuń
  4. Mam w sobie coś z belfra, bo strasznie mnie razi "cmĘtarz zwieŻąt" ale to zamierzony błąd, więc jedynki nie dostaniesz :D Fajnie, dużo filmów obejrzałaś w tym miesiącu :) 2 z nich też oglądałem. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Donnie Darco jest cudownym filmem! Cieszę się, że i Tobie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń