Stronq główna

poniedziałek, 7 września 2015

Seriale, którymi zachwyca się świat, a ja nadal ich nie obejrzałam #1

Dzisiaj postanowiłam zrobić zestawienie TOP seriali, które chce obejrzeć, ale na razie nie mam na nie czasu :( 

Jako, że jestem fanką kryminalnych seriali, pojawi się ich dość sporo. 

Plus takie pytanko, czy chcielibyście, żeby zrobiła serie "Polecane seriale"? 


ORPHAN BLACK


"Uliczna oszustka, Sarah, będąc świadkiem samobójstwa dziewczyny, która wygląda tak jak ona, postanawia przejąć jej tożsamość, przez co trafia w sam środek śmiertelnego spisku."























DOCHODZENIE



"Serial opowiada historię morderstwa młodej dziewczyny i późniejszego śledztwa. Łączy w sobie trzy wątki - detektywów pracujących nad sprawą, rodziny pogrążonej w żałobie oraz podejrzanych. Ukazuje również polityków zamieszanych w tę sprawę. 
Jak się okazuje, tu nie ma żadnych przypadków: każdy ma jakiś sekret, a kiedy bohater myśli, że udało mu się ruszyć do przodu, jego przeszłość daje o sobie znać." 
















W GARNITURACH (SUITS)



"Dzięki swojej fotograficznej pamięci i ponadprzeciętnej inteligencji Mike Ross zdobywa pracę u Harveya Spectera. Jednak firma, w której pracuje, zatrudnia jedynie prawników z Uniwersytetu Harvarda. "


















DETEKTYW



"Dziwne morderstwo w Kalifornii łączy losy trojga przedstawicieli prawa i kryminalisty. Starając się odnaleźć sprawcę, trafią w sieć spisków, zdrad i intryg. "

















HOUSE OF CARDS



"Francis Underwood jest bezwzględnym politykiem próbującym się zemścić na prezydencie, który pominął go przy obsadzeniu stanowiska sekretarza stanu."

















PENNY DREADFUL




"W wiktoriańskim Londynie spotykają się najsłynniejsze osoby rodem z mrocznej literatury, między innymi doktor Frankenstein, jego potwór, Dorian Gray oraz Drakula."
















Oglądaliście któryś z nich? Albo może wciąż oglądacie? Który polecacie na początek? 

-M

21 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie znam żadnego z tych seriali. Nie jestem na bieżąco z światowymi produkcjami.
    Bardzo fajny pomysł na post! Uwielbiam kryminalne książki i filmy i gdybym miała więcej czasu na pewno któryś z seriali bym oglądnęła.
    Pozdrawiam
    Ronie z http://ronie-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasu mam mało, ale to takie MUST WATCH jeszcze w tym roku szkolnym. Bo do grudnia to mam nadzieję, że uda mi się chociaż jeden z nich obejrzeć :D

      Usuń
  2. Nie widziałam żadnego z nich, moja druga połowa zachwycała się True Detective, a gust ma dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o tym serialu i Matthew sam w sobie już mnie przekonuje :D

      Usuń
  3. Ja z tej listy oglądałam HoC i Suits oba seriale są po prostu świetne! Bardzo je lubię i sobie chwalę, zwłaszcza Suits <3 Serial ma po prostu cudownych głownych bohaterów.

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również spośród tych trzech żadnego nie widziałam, ale pomysł na "Polecane seriale" jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądałam tylko Penny Dreadful i Detektyw. Pozostałe polecam obejrzeć ;)
    U mnie za tydzień pojawi się post o moich serialach, a przynajmniej części, które oglądam w czasie książkowego kryzysu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chętnie zobaczę seriale, które Ty polecasz ;)

      Usuń
    2. Na pewno wpadnę i zobaczę co ciekawego mi polecisz :D I w wolnym czasie na pewno nadrobie te seriale, bo mam okropną ochotę na nie :D Ale szkoła i wgl.. ciężko będzie :(

      Usuń
  6. Ojeja, nie słyszałem o żadnym z tych seriali! Ale to w sumie nic dziwnego, bo ja ich ogólnie nie oglądam, więc wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Seriale są świetne :D Lepsze niż filmy czasami. Podkreślam, czasami :P

      Usuń
  7. Ja raczej nie oglądam zagranicznych seriali, więc i tych nie kojarzę :s Jedynie kiedyś, w wakacje, pochłonęły mnie Pamiętniki wampirów, aczkolwiek nie wiem, czy chciałoby mi się znów zaczynać oglądanie od początku :s A, że nie pamiętam na czym skończyłam.. :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam Detektywa i House of cards. Ten pierwszy niewątpliwie był świetny, choć nie do końca przypadł mi do gustu. ten drugi jest mistrzowski pod każdym względem. Jeśli tematyka Cie interesuje, to bardzo polecam :) Aha, i ciekawy pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Część znam, części nie znam - znaczy chyba jestem bardzo w plecy z obecnymi trendami serialowymi. :P Zatrzymałem się na The Walking Dead, Game of Thrones, a z nieoglądanych Breaking Bad czy Plotkara.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem szalenie zacofana w serialach i uwielbiam notki je promujące. Z wymienionych przez Ciebie kojarzę mgliście tylko Suits ;)
    Jeśli podobnie jak ja lubisz czytać o serialach, ale brak Ci na nie czasu polecam Ci odwiedziny u Sherry (http://sherry-stories.blogspot.com/) Ona tak pisze o serialach, że masz ochotę rzucić wszystko i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnie, ja też nie widziałam żadnego z tych seriali. ;) Może to sprawka tego, że nie przepadam za tą formą opowiadania historii. Ostatnio bardziej cenię sobie jednostrzałowce- filmy i książki, zamiast ciągnących się za sobą tomów czy odcinków serialu.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nope, jak dotąd żadnego nie oglądałam, ale mam na swojej liście "Orphan Black", "Suits" i "Penny Dreadful" - za ten ostatni chyba się wkrótce zabiorę, bo cały czas poleca mi go koleżanka z uczelni. Prawdę mówiąc oglądam sporo seriali i ciągle zaczynam nowe; teraz, na przykład, zajęłam się "Dynastią Tudorów", uwielbiam takie klimaty :) Myślę, że cykl z ulubionymi serialami to dobry pomysł. Sama planuję coś takiego u siebie na blogu. Można się wymienić opiniami o danej produkcji albo właśnie zachęcić kogoś do obejrzenia.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam tylko o House of cards ale wiesz, że ja z seriali oglądam tylko Pingwinki, które znam na pamięć ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego nie oglądałam, ale moja siostra zachwyca się Penny Dreadful i ciągle mi gorąco poleca, więc chyba muszę go w końcu zacząć
    pozdrawiam ;)
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń