Stronq główna

niedziela, 6 września 2015

Sierpień w pigułce i plany na nowy rok szkolny! Co nowego?

Cześć!

Nigdy nie dodawałam postu, który związany byłby ze mną bardziej niż z tematyką bloga.

Dzisiaj jednak postanowiłam, że fair, byłoby poinformować o pewnych informacjach Was wszystkich czytających i wspierających mnie ludzi :) 


PODSUMOWANIE SIERPNIA: 

Przeczytałam następujące książki: 

"Między życiem a życiem" 
"Obsydian" 
"Onyks" 
"Fangirl"
"Znalezione nie kradzione"
"Na krawędzi zawsze" 

Muszę przyznać, że wielką niespodzianką była dla mnie książka "Między życiem a życiem". Totalnie nie mój klimat, a bardzo mi się podobała. Drugim zaskoczeniem była seria LUX (Obsydian + Onyks = pierwsze dwie części serii) Wiele z Was już dawno ma ją za sobą, a ja dopiero co zaczęłam odkrywać świat razem z Daemonem. Wydawało mi się, że dawno wyrosłam z takich książek, jednak nie :) 
"Znalezione nie kradzione" Stephena Kinga również nie zawiodło moich oczekiwań. Bardzo dobry, szybki i lekki zarazem kryminał od mistrza!

Zawiodła mnie natomiast "Fangirl". Spodziewałam się czegoś lepszego po autorce jednej z fajniejszych historii dla nastolatek "Eleonora i Park"

Obejrzałam następujące filmy: 


"John Wick" 
"Joe Black" 
"Pewnego razu w Rzymie" 
"Za jakie grzechy" 

Przyznam, że w tym miesiącu jesli chodzi o filmy to słabo. Żaden mnie nie zaskoczył ani nie porwał ze sobą. 
"John Wick" zaoferował mi chyba najlepszą rozrywkę, jeśli chodzi o wymienione wyżej pozycje. Jeśli lubicie kino akcji i trochę krwi to jak najbardziej polecam. Jeśli chodzi o komedie romantyczne, całkiem przyjemna i dobra to "Pewnego razu w Rzymie". Z ręką na sercu mogę Wam ją polecić. 

Najgorszego filmu nie ma, chociaż "Joe Black" odrobinę mnie zawiódł, ale zły nie był. 


CO WE WRZEŚNIU?


Wiele z Was zaczęło już szkołę, także na pewno wiecie o co mi chodzi. Nowe obowiązki, lektury szkolne i mało czasu. Moim skromnym marzeniem jest w tym roku mocno przyłożyć się do nauki, bo nie ukrywam, zostało mi już mało czasu do matury. Niby jeszcze rok, ale powoli zaczynam się mentalnie przygotowywać do niej. Plus jeszcze egzamin zawodowy, do którego prawdopodobnie będę musiała znów podejść w styczniu. 

Może Was to interesuje, ale też zaczynam spełniać swoje marzenia w tym roku i już niedługo aplikuje na wakacje swoich marzeń. Trzymajcie kciuki, że się uda, a jak tylko dowiem się czegoś więcej to na pewno podzielę się nowinami. 

Jeśli stałoby się tak, że zniknę, to nie na zawsze :) Chwilowo może mnie nie być, ale zawsze wrócę :) 

Ten rok szkolny jest dla mnie przełomowym, długo pracowałam na to, co jestem już w stanie zrobić i prawdopodobnie będę skupiała się na "projekcie" nazwijmy to. Nie jest to niestety wydanie książki, ale do tego też dojdę.. spokojnie :) 

Pozdrawiam Was ciepło i życzę wszystkim świetnego roku szkolnego, nie ważne czy studiujesz czy nie! 
-M

8 komentarzy:

  1. Na jakim jesteś kierunku? Ja organizacja reklamy i piszę zawodowy 8 września teoria i 5 października praktyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technik obsługi turystycznej :) Pisałam już egzamin i z zawodowego praktycznego zabrakło mi 1/3 punktu do zaliczenia.. Złożyłam odwołanie do OKE i teraz czekam.. (74% miałam a 75% zalicza..)

      Usuń
  2. Pod żadnym pozorem nie przejmuj się maturą! Szkoda nerwów na coś takiego...
    A marzenia trzeba spełniać! Życzę powodzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Aż tak bardzo się nie przejmuję, ale mam na uwadzę, że nadchodzi :D

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych wakacji marzeń :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko się wyjaśni, będzie notka poświęcona tylko temu :P Dziękuje :)

      Usuń
  4. "Obsydian", "Między życiem a życiem", "Znalezione nie kradzione - muszę przeczytać koniecznie. Po "Fangirl" również sięgnę, bo nawet bardzo różnorodne opinie nie są w stanie zrazić mnie do tej książki, jestem jej za bardzo ciekawa. Co do filmów, to zaledwie w parę dni po Twojej recenzji "Joe Blacka" miałam okazję ten film obejrzeć, z tą różnicą, że ja byłam nim oczarowana. Ale wiadomo, co człowiek, to inny gust :D Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym, jestem pewna, że poradzisz sobie świetnie z wszystkimi egzaminami. No i powodzenia w zaplanowanych przedsięwzięciach! :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D Mam nadzieję, że wszystko się ułoży po mojej myśli :P Pozdrawiam!

      Usuń