Stronq główna

wtorek, 29 grudnia 2015

AKCJA POCZYTALNI!

"Akcja Poczytalni to sposób by poznać nowe osoby które interesują się czytaniem książek i wszystkimi tematami okołoksiążkowymi. I choć wszystko ma podłoże książkowe, to liczą się też wsze inne zainteresowania i pasje. 

Wiele razy bowiem spotkałam się z tym, jak autorzy blogów piszą, iż wśród swoich znajomych nie mają osób zainteresowanych literaturą. Czas to zmienić! Może znajdzie się osoba, która okaże się naszą bratnią duszą? A może mieszka niedaleko nas ktoś kto również prowadzi bloga/ vloga książkowego? Warto byłoby się spotkać i poznać prawda? 

Oczywiście całość skierowana jest nie tylko do osób działających w internecie, ale także do odbiorców tych treści. 

Cała akcja trwa od teraz aż do odwołania, gdyż sam jej cel nie zawiera się w określonych ramach czasowych. Sam udział nie wymaga od was wiele. Napisanie kilku słów o sobie, śledzenie nowych wpisów, to wszystko. ".

Tak swój (świetny) pomysł opisała Diana, z bloga Zakładka. Oczywiście ja przyłączam się do akcji, zawsze lubiłam rozmawiać z ludźmi o podobnych zainteresowaniach albo nawet przeciwnych. Dyskusja jak najbardziej wskazana :D 

Ze swojej strony chciałabym zaprosić wszystkich chętnych do przyłączenia się do akcji: link do Facebooka


2 komentarze:

  1. Nie biorę udziału, bo jestem staroświecka i nie mam facebooka, ale myślę, że taki pomysł jest naprawdę fajny ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, chyba się przyłączę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń