Stronq główna

środa, 22 kwietnia 2015

Liebster Awards

                                                    

Na wstępie chciałam bardzo podziękować Julii za nominację! 




Zasady są dość proste: odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom.









Pytania:  

1. Wymień swoje 3 ulubione książki
2. Twój crush?
Hm.. Jeśli chodzi o crush jako o osobę która wyjątkowo mi sie podoba to chyba będzie Ian Somerhalder. 
 
3. Wymień swoje 3 ulubione filmy.

Oj, to jest ciężkie pytania bo filmów to oglądam niesamowicie dużo i moje ulubione ciągle się zmieniają, ale wymienie filmy które nigdy mi sie nie znudzą.. mimo że ogladałam je już parę razy. Otóż:
  1. Turysta
  2. Leon zawodowiec (klasyka, totalne must watch!) 
  3. Constantine (kolejny must watch!!)
4. Wyobraź sobie,że możesz pojechać w dowolne miejsce na świecie. Co wybierasz?

Oczywiście Ameryka Północna i Południowa :) Ale jeśli mam wybrać konkretne miejsce to chyba California.. Los Angeles? Może.. A Może Peru.. ciężko się zdecydować. Gdzieś w tamte regiony! 
 
5. Oglądasz jakieś kanały na YT? Jeśli tak,to jakie?

Tak, czasami oglądam Red Lipstic Monster jeśli chce się dowiedzieć czegoś o produktach oraz kanały muzyczne zespołów i artystów. Ah no i mój ulubiony gamer PEWDIEPIE! 

6. Dostałaś 100 zł,na co je wydasz?

Zależy czego bym potrzebowała.. Być może byłyby to ubrania, ksiażki lub zostawiłabym te 100 zł i poczekała aż bym rzeczywiście potrzebowała sobie coś kupić. 

7. Co byś zrobiła gdybyś na jeden dzień stała się niewidzialna?

Chyba weszła do miejsc gdzie normalnie nie można.. Coś typu jakieś tajne spotkania? Albo po prostu zrobiłabym komuś kogo nie lubię krzywdę mogąc jednocześnie uniknąć konsekwencji.. (hah, nie żartuje, nie zrobiłam bym nikomu krzywdy..)

8. Z jakich mediów społecznościowych korzystasz?

Facebook, Instagram...

 9. Masz jakieś plany na wakacje?

W tym roku chyba nie, ale jeśli dobrze pójdzie to w nastepnym nie będzie mnie prawie 3 miesiące w kraju :) 

10. Jaki jest twój ulubiony serial?

Oj, kolejne trudne pytanie. Ogladałam i ogladam bardzo dużo seriali dlatego napisze 4 z nich, dwa skończone i dwa nadal trwajace: 
  1. Dexter (skończony) link to recenzji
  2. Synowie Anarchii (skończony) 
  3. The Originals (trwajacy) 
  4. Supernatural (trwający) link do recenzji

11. Jaki jest twój największy talent?

Talent? Hm.. pomyślmy.. Nie wiem czy to jest talent, ale potrafię grac na gitarze. Myślę, że jedbak jakbym miała wybrać to moim talentem jest łatwość nawiązywaniu kontaktów z ludzmi. Tak, zdecydowanie. To mój talent. 

Dziękuje Julii za wszystkie bardzo ciekawe pytania! 

Nominuję: 

  1. Jaką książkę chcesz przeczytać, ale jeszcze tego nie zrobiłeś? 
  2. Twoje największe literackie marzenie? 
  3. Budzisz się w przeszłości: w którym wieku/ epoce jesteś i dlaczego? 
  4. Jaki film poleciłbyś wszystkim, bez względu na wiek i upodobania? 
  5. Jesteś na bezludnej wyspie: co masz ze sobą? (3 przedmioty)
  6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami? 
  7. Jaką jedną książkę wrzucił byc do kanonu lektur obowiązkowych w szkole? 
  8. Jeśli byłbyś pisarzem, o czym byłoby Twoje pierwsze dzieło? 
  9. Filmy czy seriale? 
  10. Uważasz, że świat bez książek byłby lepszy niż bez telewizji? 
  11. Dlaczego postanowiłeś założyć blog? 

 To by było na tyle w dzisiejszym poście! Mam nadzieję, że podobały Wam się odpowiedzi :) Pozdrawiam i zapraszam nominowanych do zabawy :) 

-M

12 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Zazdroszczę, że umiesz grać na gitarze. Też bym tak chciała, ale mam fatalny słuch, jakby mi słoń na ucho nadepnął :)
    Dziękuję za nominację. Zazwyczaj nie biorę udziału w żadnych blogowych zabawach, dlatego mam nadzieję, że się nie pogniewasz, jeśli odpowiedzi na Twoje pytania umieszczę tutaj w komentarzu:

    Jaką książkę chcesz przeczytać, ale jeszcze tego nie zrobiłeś?
    - od dawna planuje przeczytać ''Szczęściarza'' - Nicholasa Sparksa. Książkę już mam na półce, ale ciągle coś mi przeszkadza, by się zabrać za jej czytanie.
    Twoje największe literackie marzenie?
    - kompletnie nie wiem, co odpowiedzieć na to pytanie. Nic mi po prostu nie przychodzi do głowy.
    Budzisz się w przeszłości: w którym wieku/ epoce jesteś i dlaczego?
    - jejku, ale trudne pytania zadajesz ;) Nie lubię zamierzchłych czasów, więc nie wiem, w jakim wieku chciałabym się obudzić, może w XIX?
    Jaki film poleciłbyś wszystkim, bez względu na wiek i upodobania?
    - polecam całą serię ''Taxi''- rewelacyjna komedia.
    Jesteś na bezludnej wyspie: co masz ze sobą? (3 przedmioty)
    - czytnik ebooków, scyzoryk i zapałki :)
    Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami?
    - moja przygoda z książkami zaczęła się od fali popularności sagi ''Zmierzch''. To wtedy urzeczona wampirami, zapragnęłam poznać tę historię i tak już potem wkręciłam się na maksa poznając inne powieści i gatunki literackie.
    Jaką jedną książkę wrzucił byc do kanonu lektur obowiązkowych w szkole?
    - nie mam zielonego pojęcia.
    Jeśli byłbyś pisarzem, o czym byłoby Twoje pierwsze dzieło?
    - pewnie o jakieś mafii i miłości, bo to mnie najbardziej kręci :)
    Filmy czy seriale?
    - filmy.
    Uważasz, że świat bez książek byłby lepszy niż bez telewizji?
    - zdecydowanie nie. Książka jest o niebo lepsza od telewizji.
    Dlaczego postanowiłeś założyć blog?
    - żeby móc podzielić się z kimś innym swoją czytelniczą pasją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamyh prawie taki sam początek książkowy :D Tez zaczynałam od "zmierzchu" a potem już poszło! :D Jasne, że sie nie pogniewam :d Odpowiedziałaś i to sie liczy :D W sumie, masz rację zadałam dośc ciezkie pytania, ale to dlatego, że wierze w Was wszystkich, blogerów miłosników dobrej literatury :D

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że pytania ci się podobały!
    P.S.Zgadzam się Ian Somerhalder jest boski *_*


    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, mam gitarę, ale jeśli chodzi o determinację, aby nauczyć się jej nie kurzyć w szafie - tak, z tym gorzej. Z tym miejscem, do którego chciałabyś pojechać - ciekawy wybór ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom grana gitarze nie jest wcale trudna. Podstawy a potem to już tylko praktyka :3

      Usuń
    2. Czyli jest jeszcze i dla mnie szansa, żeby się nauczyć :) Chociaż memu sercu bliżej do perkusji :)
      Dziękuję za nominację :)

      Usuń
    3. Absolutnie jest czas :D Nigdy nie jest za pózno, wystarczy chcieć :D Prosze bardzo, czekam, aż odpowiesz :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację! Obiecuję wywiązać się jak najszybciej :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pozwolę sobie odpowiedzieć w komentarzu (niestety, natłok nauki nie pozwala mi siąść i porządnie zająć się blogiem, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni! :) )

    1. Hopeless, bo nie mogę jej dorwać w żadnej bibliotece. I Milczenie owiec.
    2. Hmm.. spotkać J.K Rowling i zamieszkać na kilka dni w Hogwarcie (tak, mam prawie 20 lat)
    3. Otwieram oczy i jestem w XIX wieku. Mieszkam w sąsiedztwie państwa Bennetów.
    4. Nietykalni
    5. Telefon, książkę, kołdrę :D
    6. Chyba od lektur szkolnych, a tak na dobre to od Harry’ego Potter’a 
    7. Chyba „Złodziejka książek”
    8. Oj, oj, ciężkie pytanie..  Zawsze w głowie pojawiały się jakieś pomysły, ale ciężko powiedzieć o czym.. Chyba nie dane byłoby mi być pisarką, nie wliczając opowiadań, które kiedyś pisywałam 
    9. Filmy
    10. Nie. Świat bez książek byłby nudny i ponury.
    11. Żeby mieć gdzie przelewać nadmiar myśli i emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że lubimy podobne seriale i filmy :) Chętnie pójdę tropem nominowanych, które wypowiadały się wyżej i odpowiem u Ciebie :)

    1. Jaką książkę chcesz przeczytać, ale jeszcze tego nie zrobiłeś?

    Nie kojarzę, żeby była taka książka na obecną chwilę. Zazwyczaj po prostu planuję poznać twórczość konkretnego autora, bez sprecyzowania konkretnego tytułu.

    2. Twoje największe literackie marzenie?

    Cudowanie byłoby samej napisać książkę, tylko nie jestem pewna, czy mam tyle umiejętności. Pisanie sprawia mi dużo przyjemności w każdej formie, ale na razie nie potrafię logicznie poskładać swoich myśli, żeby zrobić z nimi coś pożytecznego :)

    3. Budzisz się w przeszłości: w którym wieku/ epoce jesteś i dlaczego?

    Zdecydowanie w XIX w. To zupełnie inne realia od naszych, jednak myślę, że bez problemu bym się tam odnalazła i potrafiłabym tam szczęśliwie żyć.

    4. Jaki film poleciłbyś wszystkim, bez względu na wiek i upodobania?

    Chętnie wskazałabym kilka takich filmów, min. "3 metry nad niebem", "Nietykalni" i "Jeszcze dalej niż północ".

    5. Jesteś na bezludnej wyspie: co masz ze sobą? (3 przedmioty)

    Książkę, poduszkę i ........ nie wiem :) Za trudne pytanie, za mały wybór :)

    6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami?

    Zawsze lubiłam czytać, od podstawówki, pamiętam, że zaczytywałam się wtedy w Harrym Potterze, Plotkarze i Serii niefortunnych zdarzeń. Czytanie nigdy nie było dla mnie niczym niezwykłym, to znaczy potrzeba czytania wydawała mi się oczywista. Nie pamiętam, żebym zaczęła czytać ze względu na jakąś konkretną książkę.

    7. Jaką jedną książkę wrzucił byc do kanonu lektur obowiązkowych w szkole?

    Którąś z powieści Lisy Genovy albo Jodi Picoult. Mądre, życiowe książki.

    8. Jeśli byłbyś pisarzem, o czym byłoby Twoje pierwsze dzieło?

    Odkąd pamiętam uwielbiam kryminały i thrillery, więc byłaby to powieść z pogranicza tych gatunków :)

    9. Filmy czy seriale?

    Seriale.

    10. Uważasz, że świat bez książek byłby lepszy niż bez telewizji?

    Uważam, że telewizję można łatwo zastąpić. Książki nie.

    11. Dlaczego postanowiłeś założyć blog?

    Prawdę mówiąc ta decyzja zaskoczyła najbardziej chyba mnie samą. W zeszłym roku zaczęłam pisać recenzje książek i posyłałam je na różne konkursy. Całkiem sprawnie mi to szło i w głowie pojawiła mi się myśl, że może fajnie byłoby mieć takie miejsce, gdzie mogłabym zamieszczać swoje teksty. Moi bliscy uznali to za dobry pomysł i pomogli mi w założeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, że potrafisz grać na gitarze, zazdroszczę :)) Za nominację dziękuję, już odpowiadam!

    1. Oj wiele takich, np.,,Wschód"
    2. Napisać książkę z serii literatury podróżniczej :D
    3. No nie wiem, ale chciałabym wrócić do lat 90 poprzedniego wieku, wtedy było fajnie :)
    4. Dirty dancing <3
    5. MP3, aparat fotograficzny i kartę do aparatu :)
    4. Mama jest bibliotekarką z zawodu, więc już za bobasa miałam mnóstwo książek, które szybko zaczęłam czytać.
    5. ,,Galop do Wielkiego Lasu. Wołanie Wołynia"
    6. O podróżach
    7. Filmy
    8. Nie wyobrażam sobie świata bez książek, tylko nie tooo!
    9. Całkiem spontanicznie, miałam smutne chwile, nie mogłam się odnaleźć po śmierci dziadka i pod wpływem chwili założyłam bloga, żeby zająć czymś myśli.

    OdpowiedzUsuń