Stronq główna

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

"Ukąszenie Pająka" czyli co bym robiła w alternatywnej rzeczywistości!!

Cześć, cześć!

Tym razem zapraszam na recenzję ksiażki dość brutalnej, okrutnej i bezpośredniej pt. "Ukąszenie Pająka" 

Historia opowiada o życiu Gin, która jak dowidujemy sie już na samym początku jest mordercą. W ksiące występuje takze wątek paranormalny, aczkolwiek jest on dość subtelnie wpleciony w całą powieść. 
Przyznam szczerze, że książkę czytałam naprawdę dawno temu, ale teraz znów sobie o niej przypomniałam i postanowiłam bezwłocznie Wam ją polecić. 
Jestem osobą, która uwielbia czytac opisy morderstw, dochodzeń: z regułu uwielbiam kryminalne wątki a brutalność nie poraża mnie a nawet chyba trochę zachęca. W "Ukąszeniu Pająka" mamy to wszystko czego czytelnik może sobie zamarzyć: naprawde szybką akcję, wątek miłosny (tak jakby..), wątki nadprzyrodzone jak już wcześniej wspomniałam. Czyta się ją niesamowicie szybko, łatwo i przyjemnie: nie jest nudna i co najważniejsze, nie jest także obleśna. Wielkokrotnie spotykałam sie z ludzmi, którzy dziwili się, że tego typu książki, nawet zawierające opisy precyzyjnego podcięcia gardła drugiemu człowiekowi są niesmaczne. ABSOLUTNIE NIE. Przestańmy wierzyć stereotypom: tutaj wszystko jest opisane jako sztuka. Sztuka zabijania. 

I wiem. Nie jest to temat, który jest odpowiedni dla wszystkich: nie każdy się w tym odnajdzie i nie każdy bedzie się czuł okej czytając jak kobieta morduje innych ludzi. Rozumiem to, ale wierzcie mi, ta ksiazka jest czymś wiecej niz krwawym opisem jadki jaką tam urządza. Opowiada ona przede wszystkim bardzo złożoną historię, którą czytelnik pochłania z kartki na kartę i pragnie wiecej. 

Reasumując: Nie znam wiecej słów by przekonać was, że warto zapoznać się z tą historią chociażby dla samej bohaterki, Gin. W aletrnatywnym świecie chciałabym być tak silna i okrutna jak ona, bo może wtedy życie wydawałoby sie być łatwiejsze? Kto wie... 
Każdy choć raz chciałby być kimś zupełnie innym. Ja chciałabym byc Gin na dzień lub dwa. Jeśli przeczytacie "Ukąszenie Pająka" prawdopodobnie zrozumiecie dlaczego. 

Polecam! 

"Ukąszenie Pająka" 9/10
-M

9 komentarzy:

  1. kiedy tylko gdzieś znajde to przeczytam! Tez lubie opisy morderstw :D (dziwnie to wyglada z ta buźka hahahahah) pozdrawiam,Julka
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie zainteresowałaś! Jako zdeklarowana fanka Gry o tron pewnie będę zachwycona :D

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się interesująca, ale to wątki paranormalne mnie trochę zniechęcają. Nie lubię takich rzeczy i z reguły omijam je szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale tutaj są naprawdę subtelne takze nie zawadzaja niczemu :3

      Usuń
  4. Spotkałam chyba bratnią duszę, bo ja też lubię czytać opisy morderstw, dochodzeń, a brutalność nie poraża mnie :) Dlatego też mam ogromną ochotę na "Ukąszenie Pająka" i skrycie liczę, że przypadnie mi do gustu równie mocno jak Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję i witaj bratnia duszo :D

      Usuń
  5. *ktoś tu chyba dostał nominację*
    Zapraszam na "Liber Awards" !
    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/04/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sztuka zabijania aż mi sie kojarzy z kryminałem Sztuka morderstwa. Muszę koniecznie Ukąszenie pająka przeczytać!

    OdpowiedzUsuń