Stronq główna

czwartek, 18 czerwca 2015

DISNEY BOOK TAG!

Cześć! 

Dzisiaj czas na TAG, do ktorego nominowała mnie Rude recenzuje, za co bardzo dziękuję, gdyz Tag jest naprawdę bardzo fajny :) 




Eleonora z książki "Eleonora i Park" 

Czytając miałam wrażenie, że Eleonora jest osobą niezwykle indywidualną. Ona po prostu była sobą i miała w dupie (ups.) co pomyślą o niej inni. Była wyobcowana i czuła sie nieswojo, to było widać, ale postawa jej, moim zdaniem, jest godna podziwu. Jak to powiedział kiedyś Kurt Cobain "Jeśli nie jestem soba to kim?" 




Jamie Morton i Pastor Danny z "Przebudzenia" S. King

Obydwaj bohaterowie sa postaciami pozytywnymi, jednakże pastor, jego podróż życiowa sprawia, że traci wszystko, łącznie z powołaniem. Na końcu, gdy dosłownie przekręcamy ostatnie kartki, zaczynamy dopiero zrozumieć, że pastor nie był w tej książce dobrym bohaterem. Był uosobieniem wszystkiego, co doprowadza ludzi o szaleństwa. Był fanatykiem. Z początku myślałam, że obydwaj są podobni ale jednak okazało się że dzieli ich przepaść.



 KRZYŻACY! 
NIE POLECAM! 
TRAGEDIA!


Sky z "Hopeless"

Dziewczyna przeszła niezły szajs w swoim młodym życiu. Nie powiem, żeby cała książka mną bardzo wstrząsnęła, ale niektóre momenty były okropne. 


 "Gwiazd naszych wina" 

Długo wahałam sie: czytac czy nie. Z reguły nie jestem fanką literatury młodziezowej, ponieważ jest dla mnie za prosta, za zwykła. Ale ta książka okazała sie być jedną z lepszych ksiazek młodziezowych jakie czytałam. 


Gdyby to było o serialach powiedziałabym Klaus z "The Originals" ale skoro chodzi o ksiazki, to zdecydowanie Annie Wilkes z "Misery" Kinga.


Nie mam pojęcia tutaj... Myślę i myślę i nie mogę wymyśleć. Po cześci każdy z bohaterów miał marzenie, cel, który osiągnął. 

 
Scott Winton z "Wieży Milczenia" Remigiusza Mroza! 

Na początku miałam wrażenie, że to nadęty dupek, ale po jakimś czasie naprawde go polubiłam i wszyscy bohaterowie w ksiazce chyba też :D 


Edward ze "Zmierzchu"! 

Myślał, że wszystkich nabrał że jest świecącym w słońcu człowiekiem :D 



"Przebudzenie", Dochodzenie" Hewson.



Dziękuje jeszcze raz! 
Nominuję: 


 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag :D ja musiałabym się zastanowic nad odpowiedziami trochę dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy TAG :D
    Ale co do Krzyżaków to się nie zgodzę mi tam się bardzo podobali :D Najgorsze te pierwsze rozdziały były a potem to specjalnie wstawałam o 5 żeby jeszcze rano poczytać :)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dałam im rady.. po pirwszych stronach poszłam spać.. dosłownie xd

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy TAG. Uwielbiam bajki disney'a a w połączeniu z książkami daje wspaniały efekt!
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, moje grafiki!

    Zgadzam się ze Sky:( oraz w połowie z "Krzyżakami" - byłam bliska snu, ale książka ogólnie mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nie miałam siły na dalszą walkę z Krzyżakami.. :(

      Usuń
  5. Szkoda, że nie wszystkie obrazki mi się odpaliły, ale robiłam TAG i znałam kategorie ^^ Krzyżaków przekartkowałam więc.... Hm, a Eleonora i Park jeszcze przede mną ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :) tekst o Edwardzie mnie rozłożył na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje typowania w pewnym miejscach byłyby identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń