Stronq główna

sobota, 26 września 2015

Film: "Bezwstydny Mortdecai": czyli Johny Depp znów w moim sercu!!

Tajemnicą nie jest, że uwielbiam Johnego Deppa. Może nie jestem mega fanką i nie zawieszam plakatów z jego podobizną nad łóżkiem, ale cenię go jako dobrego aktora i zawsze (prawie) filmy z nim są dla mnie przyjemnością. Tak samo było i tym razem. 

Film opowiada historię brytyjskiego arystokraty, będącego jednocześnie pracownikiem galerii sztuki oraz złodziejem. Ma on zamiar odnaleźć i zrabować obraz, który skrywa cenne informacje. Wraz z żoną i swoim ochroniarzem, jeżdżą po świecie, poszukują obrazu i przezywają przygody. 

Absolutnie świetna komedia na deszczowe, sobotnie popołudnie! 

Postać Johnego, czyli Pan Mortdecai jest taką ciapą: ma swojego ochroniarza, który robi wszystko za niego i broni jego tyłka przez złymi ludźmi. Ogląda się to niesamowicie dobrze i naprawdę śmieszy. 

Akcja toczy się wartko, nie mam niejasnych przeskoków w czasie czy głupich żartów, co jest ogromnym plusem. Powiedziałabym, z ręką na sercu, że jest to komedia na dość wysokim poziomie, ale również niezbyt wymagająca od widza. Spełnia swoje zadanie: mnie wiele momentów śmieszyło i moje ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. 

Reasumując: "Bezwstydny Mortdecai" jest jak najbardziej lekkim i przyjemnym filmem: dobrym na odstresowanie się i zresetowanie komórek mózgowych po wyczerpującym tygodniu lub dniu. Polecam przede wszystkim fanom Johnego, który zagrał naprawdę dobrze i przekonującą. Odrobinę podobny do Jacka Sparrowa, ale tylko odrobinę. 

Bez niepotrzebnych słów, obejrzyjcie w wolnym czasie a nie będziecie żałować :) 

"Bezwstydny Mortdecai" 7/10
-M

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam filmy z Johhnym Deppem. Jeden z moich ulubionych to "Czekolada", ale w każdej roli jest znakomity. Ten na pewno też zobaczę, zwłaszcza, ze jeszcze nigdy nie zawiodłam się na filmach polecanych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, jak miło mi to słyszeć :) Ja niestety nie oglądałam nigdy "Czekolady" ale słyszałam o niej wiele i mam w planach.

      Usuń
  2. Czytałam już kiedyś recenzję tego filmu i była ona równie pozytywna, co Twoja. Czuję się autentycznie zachęcona! ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego aktora, ale dla mnie chyba zawsze będzie kapitanem Sparrow <3

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O, fajnie byłoby obejrzeć! Ogólnie uwielbiam Johnego Deppa za to, że potrafi wykreować tak wyjątkowe i niesamowite postacie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w swych filmowych planach tę produkcję, chcę zobaczyć jak Deep sobie poradził! :D
    Leon Zabookowiec

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego autora, więc film na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tylko znajdę wolny czas, to obejrzę, chociaż w ostatnim czasie niezwykle rzadko oglądam filmy ;) Miłej niedzieli :)
    PS. Nie gniewaj się, że nie odpowiedziałam na Twoją nominację, uzbierał się ich tak wiele, a ja nie umiem znaleźć na to wolnej chwili, jeśli tylko wygospodaruję trochę wolnego czasu z przyjemnością odpowiem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie obejrzę ten film :)

    OdpowiedzUsuń