Stronq główna

niedziela, 7 lutego 2016

Seriale, którymi zachwyca się świat, a ja nadal ich nie obejrzałam #2

Dziś serialowo! 

Jako, że przez tydzień muszę leżeć w łóżku i leczyć kolano (tak, tak.. jestem zdolna) w końcu zaczęłam oglądać "Detektywa". Jednakże uświadomiłam sobie, jak wiele innych seriali nadal czeka by je zacząć.. I oto moje zestawienie :) Dajcie znać czy jakieś oglądacie i polecacie! 


SHERLOCK


John Watson jest lekarzem wojskowym, który niedawno wrócił z wojny. Gdy poznaje genialnego detektywa - Sherlocka Holmesa zaczyna pomagać mu w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych. 










WIKINGOWIE


Młody wiking, Ragnar Lothbrok, pragnie, by wyprawy łupieżcze odbywały się nie tylko na wschód, ale także w kierunku przeciwnym.










JAK POZNAŁEM WASZĄ MATKĘ 


Ted, wspominając dawne lata, opowiada dzieciom o swoich przyjaciołach i okolicznościach, w których poznał ich matkę.










DOCTOR WHO


Doktor to ostatni z Władców Czasu, zamieszkujących niegdyś planetę Gallifrey. Podróżuje w czasie i przestrzeni statkiem kosmicznym - budką policyjną TARDIS, ze swoimi ziemskimi towarzyszami.









LUTHER


Doświadczony detektyw tropi seryjnych morderców, jednocześnie zmagając się z własnymi problemami. 





Już niedługo pojawi się recenzja serialu "Detektyw" (który teraz totalnie mnie wciągnął w swój świat, ale o tym później) 


Oglądaliście lub oglądacie, któryś z tych seriali? Piszcie! 

-M

21 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, ale ja też żadnego z wymienionych nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam wstyd.. Ja też nie :D Dopiero bede się starać :D hah :)

      Usuń
  2. Sherlocka oglądam aktualnie a Wikingowie w sumie też :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Sherlocka, ale ostatni odcinek specjalny mnie rozczarował. Wikingów oglądałam tylko pierwszy sezon,i cały czas zastanawiam się, dlaczego oni wszyscy tam błyszczą jakby wysmarowali się oliwą. widziałam też kilka odcinków Jak poznałem waszą matkę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak rzeczywiście Wikingowie wyglądali? :D haha :P Super, Sherlocka na pewno zacznę :D

      Usuń
  4. Oglądałam "Jak poznałem waszą matkę", ale się znudziłam.
    Oglądam "Sherlocka", który jest świetny :D
    Reszty nie miałam okazji oglądać, ale "Wikingowie" mnie intrygują od jakiegoś czasu i zapewne kiedyś obejrzę żeby się przekonać czy mi się spodoba ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak poznałem Waszą matkę" ma 10 sezonów :D Nie dziwię się, że się znudziłaś :D Chociaz jak ogladałam Supernatural (tez 10 sezonów) nie znudziłam się :D

      Usuń
  5. Wikingowie ♥ najlepszy serial ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z nich nie oglądałam . ;D Ale jakbym już miała, to Sherlocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie obejrzysz Sherlocka, to cię chyba uduszę! Świetny! Reszty nie oglądałam, ale może czas zacząć?

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod groźbą śmierci poprzez uduszenie, obejrzę :3

      Usuń
  8. życze szybkiego powrotu do zdrowia! co zrobiłaś z tym kolanem? ;o
    Na Sherlocka sama mam ochotę, muszę koniecznie nadrobić bo każdy wokół się zachwyca, ale tymczasowo pochłania mnie pierwszy sezon The 100.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba je przeciazylam.. wcześniej Bylam na intensywnej wycieczce :) przynajmniej mam wymowke żeby nie wychodzić z łóżka. O "The 100" też słyszałam. Tyle seriali. Tak malo czasu.

      Usuń
  9. "Sherlock" to mistrzostwo wszechświata, więc koniecznie musisz nadrobić. :D Tylko uważaj, bo uzależnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skonczę "Detektywa" Zaczynam Sherlocka :D

      Usuń
  10. Ja osobiście szaleję za "Wikingami" i zarywam noce, żeby ich tylko obejrzeć, kiedy pojawiają się nowe odcinki (jakże ciężko jest czekać na 4 sezon!), a przy "Jak poznałem waszą matkę" nie da się nie śmiać :D Oba polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. OGLĄDAJ "SHERLOCKA"!!!!!
    Ja też długo zwlekłam z obejrzeniem, ale gdy już mi się to udało zakochałam się od pierwszej minuty! Teraz się zastanawiam co robiłam ze swoją życiem, że nie obejrzałam tego wcześniej...
    OGLĄDAJ!! OGLĄDAJ!! JUŻ! Teraz!!! Natychmiast!!!!!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się czaję na Wikingów, bo podobno serial jest niezły. Cóż, mam nadzieję, że w wakacje znajdę trochę czasu, by nadrobić te zaległości...

    OdpowiedzUsuń