Stronq główna

sobota, 25 kwietnia 2015

Rodzinne więzy w filmie "Sędzia"

Cześć! 
 
Zastanawialiście sie kiedyś jak to jest być obrońcą kogoś, kto jest winny?  
Moje sumienie nie pozwoliłoby mi spać po czymś takim w nocy, ale na szczęscie Hank Palmer (Robert Downey Junior) nie ma takiego problemu. Hank jest dobrze, a nawet świetnie, zarabiającym prawnikiem, który specjalizuję się w wygrywaniu spraw, które z reguły są skazane na niepowodzenie. Gdy umiera matka naszego głownego bohatera, a on wraca w swoje rodzinne progi, cała zabawa się zaczyna: ojciec Hanka, z którym nigdy nie miał najlepszych kontaktów, dlatego też dawno temu postanowił wyjechać i wieść życie z daleka od przeszłości, zostaje podejrzany o morederstwo. 
Jak zachowa się Hank? Wygra i tą sprawę?  
Jeśli jeszcze nie oglądaliście "Sędziego" zachęcam by to zrobić jak najszybciej: widzimy tam nie tylko pracę, jaką wykonują prawnicy i sędziowie, ale także bardzo skomplikowane więzy rodzinne, miłość i nienawiść, żal i smutek, rozczarowanie i nadzieję. Film w widzu wzbudza niesamowitą  ilość pozytywnych i negatywnych uczuć: od wspólczucia do nienawiści. 

Reasumując: "Sędzia" pokazuję nam, że życia czasami samo pisze scenariusz: nigdy nie wiemy co się stanie. Widzimy równiez swego rodzaju zmierzenie się z demonami przeszłości, które otwierają stare rany i na nowo zaczynają krwawić. Osobiście uważam, że film jest niesamowicie dobrze wykonany: od gry aktorskiego po scenariusz i reżyserię. Genialne zakończenie filmu + intrygujaca historia = świetnie spędzony czas! 

Polecam! 

"Sędzia" 9,5/10
-M

12 komentarzy:

  1. Byłam na "Sędzi" w kinie i bardzo mi sie podobał,jeden z lepszych filmów 👌🏼 I jeszcze ci aktorzy,nic tylko ogladac :D
    www.karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym filmie, ale jakoś mnie nie zainteresowała. Dopiero po przeczytaniu Twojego posta nabrałam ochoty, żeby go obejrzeć. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu równie mocno jak tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taką nadzieję :D Serio, jeden z lepszych filmów jakie ostatnio ogladałam zaraz po "Focus" z Willem Smithem.

      Usuń
  3. Chciałam obejrzeć, głównie przez Roberta Downey'a Jr, którego jestem wielką fanką :)

    http://subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film i bardzo mi się podobał, a obsada genialna :D

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale Robert Downey Junior w głównej roli to dostateczny argument, by poświęcić filmowi te 2 godziny ^^
    Obserwuję.

    LimoBooks :)
    Photonette ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też myślę.ze samą jego obecność.to już przyjemność. Hahaha :3

      Usuń
  6. Bardzo rzadko oglądam filmy, nawet nie potrafię podać daty kiedy zrobiłam to ostatni raz (nie licząc Greya :P) a tymczasem Twoja opinia niesamowicie mnie zachęciła. Jak tylko znajdę wersję na DVD od razu obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie.cieszę się i mam nadzieję, że Tobie również się spodoba! :)

      Usuń
  7. Chętnie obejrzałbym. Kiedyś lubiłem takie sędziowskie programy w telewizji (każdy wie o co chodzi ^^) Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń